Godło Polski
1
2
lato-grupa-3
lato-grupa-4
5
6
lato-grupa-7
lato-grupa-8
lato-grupa-9

Przedszkole nr 2 w Radzyminie

Przedszkole nr 2
ul. Witosa 78
05-250 Radzymin 

tel:735039559

email: pp2sekretariat@wp.pl

email: pp2radz@wp.pl

 

grupa 8

Grupa VIII – 6 latki
"SÓWKI"

 

Wychowawcy:

mgr Stankiewicz Ewa 
E-mail: ewastankiewiczpp2@wp.pl

 Bożena Matera
E-mail: bozenamaterapp2@wp.pl

Dyżur e-mail w poniedziałki od 17 - 18

 

PLAN PRACY DYDAKTYCZNO – WYCHOWAWCZEJ DLA DZIECI SZEŚCIOLETNICH NA MIESIĄC CZERWIEC

Ogólne cele dydaktyczno – wychowawcze:

Kształcenie percepcji wzrokowej – odszukiwanie elementów na obrazku, układanie symboli (liter, cyfr) według wzoru i z pamięci.

Czytanie prostych wyrazów i zdań.

Rozwijanie umiejętności różnicowania i nazywania kierunków w przestrzeni i na kartce.

Wdrażanie do rozwiązywania zadań z treścią.

Dekodowanie i kodowanie informacji za pomocą znaków i liczb.

Utrwalenie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej wyrazów.

Poszerzanie czynnego słownika dziecka.

Zachęcanie do prowadzenia obserwacji i eksperymentów i wyciągania wniosków na ich podstawie.

Rozbudzanie zainteresowania zjawiskami atmosferycznymi.

Uświadamianie, że wszyscy mają równe prawa.

Zwracanie uwagi na nierówności ekonomiczne panujące pomiędzy ludźmi i zwracanie uwagi, że nie należy się chwalić tym, co się posiada.

Uświadamianie, że dzielenie się może sprawiać radość wszystkim.

Aktywne włączanie dzieci w przygotowania do rodzinnego święta

Umożliwienie wspólnej zabawy dzieciom i ich rodzicom; czerpanie radości ze wspólnej zabawy.

Rozbudzanie zainteresowania pięknem krajobrazów Polski.

Rozwijanie umiejętności obserwowania, porównywania, wyodrębniania cech charakterystycznych dla danego krajobrazu.

Uświadomienie niebezpieczeństwa wynikającego z nieprzestrzegania zakazów podczas zabaw wakacyjnych.

Rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej podczas zabaw ruchowych.

Rozwijanie zainteresowania szkołą jako nowym środowiskiem; umożliwienie poznania i zaaklimatyzowania się w nowym środowisku.

Zachęcanie do zastanawiania się nad tym, co może dziecko spotkać w szkole; tworzenie pozytywnego obrazu szkoły.

Zabiegi higieniczne – wdrażanie do dbałości o własne zdrowie, nabywanie sprawności w czynnościach samoobsługowych.

Zabawy dowolne dzieci w kącikach zainteresowań; praca indywidualna z dziećmi wynikająca z ich potrzeb rozwojowych; prowadzenie obserwacji dzieci.

 „Czytankowo” –słuchanie tekstów literackich czytanych przez N. lub słuchanie audiobooków.

Zestaw ćwiczeń porannych nr 19, 20. Zestaw ćwiczeń gimnastycznych nr 9, 10.

Linki

 

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.