Godło Polski
1
2
zima-grupa-3
zima-grupa-4
5
6
zima-grupa-7
zima-grupa-8
zima-grupa-9

Przedszkole nr 2 w Radzyminie

Przedszkole nr 2
ul. Witosa 78
05-250 Radzymin 

tel:735039559

email: pp2sekretariat@wp.pl

email: pp2radz@wp.pl

 

Grupa 5

Adres e-mail do nauczycieli grupy:

milena.przybysz@vp.pl
gonia8.07@onet.eu
 

Cele dydaktyczno – wychowawcze na miesiąc GRUDZIEŃ – grupa V „Pszczółki”

·         Wdrażanie do właściwego ubierania się zgodnego z porą roku.

·         Zachęcanie do zabaw na świeżym powietrzu jako warunku zdrowia i odporności.

·         Zwracanie uwagi na zmiany zachodzące w środowisku przyrodniczym w związku ze zmianą pory roku.

·         Wdrażanie do opieki nad zwierzętami, regularne dokarmianie zwierząt i ptaków.

·         Wdrażanie do bezpiecznej zabawy z wykorzystaniem sprzętu jordanowskiego w ogrodzie przedszkolnym.

·         Kształtowanie przywiązania do tradycji związanych ze świętami Bożego Narodzenia.

·         Zachęcanie do udziału w różnego rodzaju akcjach charytatywnych na rzecz innych osób lub zwierząt.

·         Rozwijanie umiejętności przeliczania oraz porządkowania zbiorów.

·         Rozwijanie umiejętności porównywania długości – posługiwanie się pojęciami: długi, krótki, dłuższy, krótszy.

·         Rozwijanie umiejętności przeliczania podczas zabaw z kostką.

·         Rozwijanie analizy i syntezy słuchowej.

·         Rozwijanie percepcji słuchowej na materiale symbolicznym.

·         Kształtowanie umiejętności odczytywania instrukcji obrazkowej – kolejność czynności.

·         Kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.

·         Kształtowanie umiejętności całościowego czytania swoich imion oraz wyrazów: koperta, karta, sarna, gil, wrona, sikorka, ptaki.

·         Kształtowanie umiejętności budowania zdań na temat obrazka; rozwijanie zdań prostych.

·         Zwracanie uwagi na czynności wykonywane przez bohaterów na ilustracjach.

·         Wyodrębnianie elementów pierwszo i drugoplanowych na ilustracji podczas jej opowiadania.

·         Rozwijanie myślenia przyczynowo-skutkowego podczas porządkowania zdarzeń w historyjkach obrazkowych.

·         Rozwijanie percepcji wzrokowej podczas składania obrazków z części.

·         Zachęcanie do udziału w zabawach parateatralnych z wykorzystaniem kukiełek, sylwet, itp.

·         Nauka piosenek i pląsów.

·         Wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno-rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.

 

 

 

 

Linki

 

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.