Godło Polski
1
2
zima-grupa-3
zima-grupa-4
5
6
zima-grupa-7
zima-grupa-8
zima-grupa-9

Przedszkole nr 2 w Radzyminie

Przedszkole nr 2
ul. Witosa 78
05-250 Radzymin 

tel:735039559

email: pp2sekretariat@wp.pl

email: pp2radz@wp.pl

 

Grupa 5

Adres e-mail do nauczycieli grupy:

milena.przybysz@vp.pl
gonia8.07@onet.eu
 

Cele dydaktyczno – wychowawcze na miesiąc LUTY – grupa V „Pszczółki”

 

Tematy kompleksowe:
1.Zabawy karnawałowe;
2.Spotkanie z bajką;
3.W dawnych czasach;
4.Kiedy patrzę w niebo.
 
Przewidywane osiągnięcia dziecka:
•słucha krótkich utworów literackich i odpowiada na pytania dotyczące ich treści;
•posługuje się zdaniami rozwiniętymi podczas wypowiedzi na temat ilustracji, opowiadania, wiersza;
•dzieli proste słowa na sylaby (analiza) i składa słowa z sylab (synteza);
•podejmuje próby oceny i wyciąga wnioski;
•rozwija sprawność narządów mowy podczas zabaw z „Gimnastyką buzi i języka”;
•aktywnie uczestniczy w pracach porządkowych w sali;
•uczestniczy w zabawach dowolnych w małych zespołach;
•samodzielnie zdejmuje i wkłada buty, odzież wierzchnią;
•stosuje się do zasad bezpieczeństwa podczas pobytu na świeżym powietrzu;
•tworzy zbiory czteroelementowe;
•porządkuje zbiory rosnąco lub malejąco;
•posługuje się pojęciami: mniej, więcej, tyle samo;
•klasyfikuje przedmioty ze względu na dwie cechy;
•posługuje się pojęciami: długo – dłużej; krótko – krócej;
•kontynuuje rozpoczęty rytm dwu-, trzyelementowy;
•koloruje rysunki konturowe;
•rysuje pionowe kreski zgodnie z kierunkiem strzałki;
•doskonali sprawność manualną podczas wypychania i sklejania;
•podczas kolorowania zmienia kolory według kodu;
•rysuje linie w ograniczonym polu;
•komponuje prace z gotowych elementów;
•uczestniczy w zabawach tanecznych – porusza się w rytmie muzyki, wykonuje zaprezentowane ruchy;
•odtwarza rytm podany przez N;
•uczestniczy w zabawach ruchowych i ćwiczeniach gimnastycznych;
•myje ręce po skorzystaniu z toalety, po zabawie i przed posiłkami;
•stara się w sposób dokładny naśladować N. w wykonywaniu ćwiczeń;
•porusza się po sali potrącania kolegów;
•właściwie reaguje na umówione wcześniej sygnały wzrokowe, dźwiękowe w zabawach ruchowych;
•bawi się na przedszkolnym placu zabaw, korzystając ze sprzętu terenowego w sposób bezpieczny.
 

 

Linki

 

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.