Godło Polski
1
2
wiosna-grupa-3
wiosna-grupa-4
5
6
wiosna-grupa-7
wiosna-grupa-8
wiosna-grupa-9

Przedszkole nr 2 w Radzyminie

Przedszkole nr 2
ul. Witosa 78
05-250 Radzymin 

tel:735039559

email: pp2sekretariat@wp.pl

email: pp2radz@wp.pl

 

Grupa 5

Adres e-mail do nauczycieli grupy:

milena.przybysz@vp.pl
gonia8.07@onet.eu
 

 

Cele pracy dydaktyczno – wychowawczej na miesiąc KWIECIEŃ – grupa V „Pszczółki”

Tematy kompleksowe:

  1. Zwierzęta na wsi;
  2. U rolnika na wsi;
  3. Dbamy o środowisko;
  4. Polska – moja ojczyzna.

Przewidywane osiągnięcia dziecka:

  • uczestniczy w swobodnych rozmowach z dziećmi i N.;
  • buduje krótką wypowiedź na temat sytuacji przedstawionej n ilustracji;
  • odpowiada pełnymi zdaniami na pytania dotyczące treści wysłuchanego utworu literackiego;
  • nazywa produkty mleczne;
  • nazywa zwierzęta hodowane w gospodarstwie i ich młode;
  • wyjaśnia znaczenie pojęcia : ojczyzna;
  • układa zdania na określony temat;
  • dzieli proste słowa na sylaby (analiza) i składa słowa z sylab (synteza);
  • wyodrębnia samogłoski na początku słów;
  • tworzy krótkie opowiadanie na podstawie historyjki obrazkowej;
  • recytuje z pamięci wiersze;
  • właściwie reaguje na przegrana w zabawach z elementem rywalizacji;
  • wie, jak nazywa się nasz kraj;
  • zna i rozpoznaje flagę Polski;
  • posługuje się swoim imieniem, nazwiskiem , adresem;
  • wymienia i wskazuje czynności, które wykonuje w swojej pracy rolnik;
  • wskazuje w najbliższym otoczeniu elementy zanieczyszczające środowisko, np. dymiące kominy;
  • sprawnie przelicza w zakresie 5;
  • tworzy zbiory pięcioelementowe;
  • manipuluje przedmiotami podczas dodawania i odejmowania;
  • poprawnie trzyma narzędzie malarskie i pisarskie;
  • komponuje rysunki według wzoru z gotowych elementów
  • naśladuje odgłosy zwierząt;
  • tworzy akompaniament do piosenek z wykorzystaniem instrumentów perkusyjnych i materiałów niekonwencjonalnych : celofan, gazety itp.;
  • różnicuje rejestry dźwięków: wysoki, średni, niski;
  • wyjaśnia konieczność spożywania produktów nabiałowych i ich znaczenia dla zdrowia;
  • doskonali sprawność motoryczną (szybkość, siła, skoczność), umiejętność rzutu do celu i umiejętność współpracy w grupie podczas wykonywania ćwiczeń z zestawu;
  • właściwie reaguje na umówione wcześniej sygnały wzrokowe, dźwiękowe w zabawach ruchowych.

Linki

 

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.