Godło Polski
1
2
lato-grupa-3
lato-grupa-4
5
6
lato-grupa-7
lato-grupa-8
lato-grupa-9

Przedszkole nr 2 w Radzyminie

Przedszkole nr 2
ul. Witosa 78
05-250 Radzymin 

tel:735039559

email: pp2sekretariat@wp.pl

email: pp2radz@wp.pl

 

Grupa 3

 

Zajęcia dodatkowe:

Jęz. angielski 

Środa 9.00- 9.30

Czwartek 15.15-15.45

Religia

Wtorek 13.00-13.30

Czwartek 13.00-13.30

Rytmika

Wtorek  14.30-15.00

Czwartek 14.30-15.00 

Koło plastyczne

Środa 16.00-16.30
 

TEMATY KOMPLEKSOWE NA MIESIAC MAJ:

Jak powstaje książka?

Na łące

Mama i tata

Moje zwierzątko

 

Ogólne cele dydaktyczno-wychowawcze:

-rozwijanie koordynacji wzrokowo-ruchowo-słuchowej podczas zabaw ruchowych, plastycznych, muzycznych.

-zachęcanie do prowadzenia obserwacji i wyciągania wniosków na ich podstawie.

-kształcenie umiejętności uważnego słuchania utworów literackich.

-uświadamianie, że dzielenie się może sprawiać radość wszystkim.

-aktywne włączanie dzieci w przygotowania do rodzinnego święta.

-umożliwienie wspólnej zabawy dzieciom i ich rodzicom; czerpanie radości ze wspólnej zabawy.

-rozwijanie umiejętności różnicowania i nazywania kierunków w przestrzeni i na kartce.

-poszerzanie czynnego słownika dziecka.

-utrwalenie umiejętności dokonywania analizy i syntezy słuchowej wyrazów.

-wprowadzenie liter ł, Ł, z, Z,

-kształtowanie umiejętności czytania sylab, prostych wyrazów, krótkich zdań związanych z tematem kompleksowym i zainteresowaniami dzieci.

-rozwijanie zainteresowania różnymi rodzajami książek jako źródła wiedzy.

-rozbudzanie ciekawości poznawczej.

-uświadomienie dzieciom, że zwierzęta też przeżywają emocje, odczuwają radość i ból.

-uświadomienie niebezpieczeństwa wynikającego ze spotkania z nieznajomym zwierzęciem.

-poznanie funkcji instytucji niosących pomoc (przychodnia weterynaryjna) i osób tam pracujących (weterynarz).

-odbieranie otaczającego nas świat poprzez różne zmysły.

-kształtowanie umiejętności sprawnego przeliczania w granicach możliwości dzieci.

-wprowadzenie wzoru graficznego liczby 0, 10 jako symboli do kodowania informacji dotyczących liczebników w aspekcie kardynalnym, porządkowym i miarowym.

-rozwijanie umiejętności poprawnego przeliczania, porządkowania, porównywania liczebności, dodawania i odejmowania.

-wykonywanie czynności pomiaru długości w zabawach i doświadczeniach.

-rozwijanie umiejętności dodawania na zbiorach.

-kształcenie percepcji wzrokowej – odszukiwanie elementów na obrazku, składanie obrazka z części – przygotowanie do czytania i pisania.

-nauka piosenek i pląsów.

-wdrażanie do udziału w zabawach muzyczno – rytmicznych przy piosenkach znanych dzieciom.

-zachęcanie do improwizowania i wyrażania siebie w formach plastycznych, muzycznych i ruchowych

 

 

Linki

 

× Ta strona używa plików cookies. Dowiedz się o celach i zasadach ich wykorzystywania.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookies, zgodnie z ustawieniami swojej przeglądarki.